آتل شبانه راز بین دکتر و مریض را فاش کرد

آیا تفاوت بین گچ گرفتن یا اسپلینت را نمی دانید؟ آیا مراقبت هایی که باید انجام شود را نمی دانید؟ امروز به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد.

علاوه بر آتل‌های اضافی و آن‌هایی که توسط خدمات اورژانس نصب می‌شوند آتل شبانه اغلب به‌صورت سفارشی ساخته می‌شوند تا کاملاً متناسب با هر بیمار باشد.

معمولاً رزین یا گچ است که می‌توان مستقیماً روی اندام قالب‌گیری کرد تا نگهداری شود و تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا سفت شود.آتل مچ دست که ارتز انعطاف پذیر نیز نامیده می شود، وسیله ای پزشکی برای بی حرکت کردن مچ است.

این حمایت در صورت درد ناشی از رگ به رگ شدن، کشیدگی یا تاندونیت ضروری است. این تثبیت به راحتی انجام می شود زیرا آتل قبل از انگشتان متوقف می شود و از پشت شست عبور می کند.

این به انگشتان شما اجازه می دهد تا برای انجام تمام حرکات آزاد باشند. قبل از انتخاب ارتز، مهم است که به دقت با نشانه های موجود در برگه های محصول مشورت کنید تا اندازه مناسب را انتخاب کنید.

گچ‌ها و آتل‌ها برای محافظت از قسمت‌هایی از بدن که دچار نوعی آسیب شده‌اند، عمل می‌کنند. این به تسریع روند بهبودی با محدود کردن حرکت کمک می کند و همچنین به کاهش درد کمک می کند.

موادی که معمولا از آن ساخته می شوند پلاستیک، پارچه، گچ یا فایبرگلاس است.

تفاوت بین گچ گیری و آتل، اگرچه هدف آنها یکی است، اما به التهاب آسیب مربوط می شود. اگر این وجود داشته باشد، آتل بهترین گزینه خواهد بود، زیرا باعث می شود که تناسب مناسب و راحت برای جلوگیری از مشکلات گردش خون و افزایش درد ایجاد شود.

به محض کاهش التهاب، معمولاً آتل با گچ جایگزین می شود. این سخت‌تر و فشرده‌تر است، که محافظت بهتری را برای آسیب ایجاد می‌کند، چه در اثر رگ به رگ شدن یا شکستگی استخوان ایجاد شده باشد.