آتل فایبرگلاس مانع ریزش مو در بزرگسالان می شود

آتل فایبرگلاس یک وسیله پزشکی است که به منظور تسکین، تثبیت یا حتی جبران شرایط مختلف دست و یا مچ پا اطراف اندام آسیب دیده پیچیده می شود.

این نوع آتل به ویژه در صورت تروما (به عنوان مثال: دررفتگی، رگ به رگ شدن، شکستگی)، التهاب مفاصل یا رباط، بدشکلی ها (مانند بیماری دوپویترن)، یا سایر آسیب شناسی ها مانند آلگونئورودیستروفی یا لنف ادم نشان داده می شود.

پوشیدن چنین ارتز درد را کاهش می دهد و بسته به اندیکاسیونی که پزشک تعیین می کند، اندام آسیب دیده را بی حرکت می کند یا برعکس، همراه با توانبخشی، تحرک را به آن باز می گرداند.

ارتزهای استاندارد دست مچ وجود دارد: در اندازه ها و مواد مختلف موجود است، آنها معمولا سبک، برگشت پذیر و قابل شستشو هستند.

آنها همچنین می توانند در کارگاه های ما اندازه گیری شوند.

آنها سپس به نیاز به سازگاری کامل با مورفولوژی بیمار به منظور حمایت از دست و یا مچ دست با بیشترین کارایی پاسخ می دهند. آنها شامل بست هایی هستند که به کاربر اجازه می دهد برای مثال هنگام شستشو تجهیزات خود را جدا کند.

برای تعیین بهترین راه حل مناسب با نیازهای بیمار، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود: سطح آسیب، وضعیت جسمانی، نیازهای خاص و برنامه زندگی او. به همین دلیل است که مراکز فیتینگ ما با همکاری نزدیک با پزشکان و تیم های درمانی کار می کنند.

سطح کمبود یک معیار تعیین کننده در انتخاب تجهیزات است. بنابراین ارتزهای دست مچ به طور کلی به دو خانواده بزرگ تقسیم می شوند که هر کدام به مشخصات خاصی پاسخ می دهند: ارتزهای وضعیتی و ارتزهای عملکردی.