از گلاب ربیع دو لیتری برای درمان میگرن استفاده می شود

گلاب برای انواع پوست از جمله پوست های حساس یا پوست های بالغ مناسب است، زیرا برخلاف اسانس گل رز دارای دوز کمتری از مواد موثره است. گلاب فواید زیادی دارد.

برای شروع، گلاب ربیع دو لیتری را می توان به دلیل داشتن خواص ضد باکتریایی برای پاکسازی عمیق پوست استفاده کرد. می توانید صبح و شب صورت خود را با گلاب پاک کنید.

اگر پوست چرب دارید، گلاب به طور موثری منافذ پوست را سفت می کند. بعلاوه چون قابض است با سبوم اضافی مبارزه می کند.گلاب آبرسان است و هم پوست شما را صاف و هم احیا می کند.

می توان از آن به عنوان پاک کننده آرایش مرطوب کننده با مخلوط کردن آن با روغن بادام شیرین استفاده کرد. برای کسانی که چهره ای کدر دارند، گلاب باعث درخشندگی پوست شما می شود.

گلاب سرشار از ویتامین C در مبارزه با چین و چروک بسیار موثر است زیرا سرشار از آنتی اکسیدان است. می توان از آن برای محو کردن خطوط ریز، چین و چروک و علائم کشش استفاده کرد.

همچنین می‌توانید از گل رز برای تسکین چشم‌های پف‌کرده استفاده کنید، با قرار دادن گلوله‌های پنبه‌ای آغشته به گلاب در یخچال قبل از گذاشتن روی چشم‌هایتان.

شما باید آن را برای چند دقیقه نگه دارید تا بلافاصله اثرات آن را احساس کنید! چشم ها باد می کنند و حلقه های تیره محو می شوند.گلاب را می توان به عنوان اسپری یا روی پد پنبه ای، به عنوان لوسیون مقوی برای پاکسازی پوست یا به عنوان پاک کننده آرایش، مخلوط با روغن بادام شیرین یا روغن ماکادمیا استفاده کرد.

حتی می توانید یک قاشق چای خوری گلاب را به مرطوب کننده خود اضافه کنید، اما به خاطر داشته باشید که هر چه خالص تر استفاده شود، بیشتر از مواد موثره آن بهره مند خواهید شد.

برای انتخاب گلاب مناسب ابتدا باید به انتخاب یک محصول خالص دقت کنید که پس از تقطیر رنگ و یا اصلاح نشده باشد. ایده آل این است که از آب گل رز خالص و ارگانیک، بدون مواد نگهدارنده استفاده کنید، به شرطی که خنک نگه داشته شود و ظرف 3 تا 4 ماه مصرف شود. برای اطمینان از انتخاب گلاب با کیفیت، گلاب دمشق، مراکش یا بلغارستان را انتخاب کنید.