استفاده از بلوک سقفی در ساخت مبلمان اتاق رئیس جمهور آمریکا

چه زمانی با یک متخصص تماس بگیرید: اگر دیوار باید چهار فوت یا بیشتر باشد. اگر از دو یا چند دیوار حائل کوتاه‌تر به جای یک دیوار بلند استفاده کنید، ممکن است هنوز یک پروژه DIY باشد، اما این کار به دو برابر کار و مواد اضافی نیاز دارد.

اگر می خواهید از چیزی غیر از بلوک سقفی لیکا و بلوک های بتنی استفاده کنید. بسیاری از مردم ظاهر چوب، آجر یا سنگ های طبیعی را برای دیوار خود دوست دارند، اما آن ها از افراد حرفه ای برای نصب می خواهند. بلوک های بتنی به هم چسبیده اند، به اندازه کافی سنگین هستند که در جای خود باقی بمانند، و نیازی به چسب ندارند (در برخی موارد).

اگر وقت ندارید. ساختن با بلوک‌های منظره نیازمند برنامه‌ریزی، سخت‌کوشی و سخت‌کوشی است که ماه‌ها شب‌ها و آخر هفته‌ها طول می‌کشد:

شاید لازم باشد فقط برای اطمینان از مکان مناسب برای نصب دیوار خود با یک متخصص مشورت کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که در مکانی که دارای مشکلات زهکشی است، ساختمان نمی سازید.

بلوک

سنگر شما که ردیف اول در آن قرار می گیرد باید تراز باشد. پایه شما باید آنقدر فشرده باشد که وقتی روی آن راه می روید جابه جا نشود، در غیر این صورت باید آن را بیرون بیاورید و دوباره شروع کنید.

به احتمال زیاد مجبور خواهید بود چند بلوک یا کلاهک را برش دهید. که ممکن است به تجهیزاتی نیاز داشته باشد که شما ندارید، و مهارت هایی که باید یاد بگیرید.
قیمت بلوک های محوطه سازی چقدر است؟ اینکه چقدر برای بلوک های محوطه سازی و مصالح ساختمانی خود هزینه می کنید به اندازه پروژه و متریال بلوکی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

بلوک های دیوار منظره معمولاً در هر پالت در فروشگاه های لوازم خانگی فروخته می شوند. در Home Depot، یک پالت از بلوک های محوطه سازی بین 500 تا 1000 دلار است.

برای خرید به ازای هر بلوک، Lowe’s بلوک های دیوار حائل را بین 2 تا 5 دلار پیشنهاد می کند. بلوک های سنگفرش معمولاً حدود 2 دلار یا 300 تا 900 دلار برای هر پالت قیمت دارند.