استفاده از چرم مصنوعی نازک در ساخت دستبند مردانه

سفر به سمت پایداری با محصولاتی شروع می‌شود که می‌توان آن‌ها را برای ماندگاری طولانی تعمیر کرد. چرم مصنوعی نازک در نگهداری مادام العمر نیاز بسیار کمی دارد و انجام آن در خانه آسان است.

به عنوان مثال از منابع زیادی برای شستشو و خشک کردن استفاده نمی کند و به طور فزاینده ای شاهد احیای مهارت های صنعتگر هستیم ارائه خدمات تعمیر برای کالاهای چرمی با ارزش.

زیورآلات چرمی حاصل از فرآیند تولید را می توان به عنوان پر کردن، (به عنوان مثال در کیسه های بوکس) یا ترکیب با مواد دیگر برای ساخت محصولات کامپوزیتی مانند تخته چرمی، که برای کفی و پاشنه در کفش استفاده می شود، استفاده کرد.

چرم در پایان عمر می تواند آسیاب شود تا از این طریق tpp استفاده شود. چرم در پایان عمر خود، بسته به نوع آن در 10 تا 50 سال، تجزیه زیستی می شود.

ما می بینیم که تزئینات چرمی به طرز خلاقانه ای در پوشش دیوارها گنجانده شده است، به علاوه شرکت های بیشتری در حال بازیافت اجزای چرم از کفش و کالاهای چرمی به چیزی جدید هستند.

مقاله Peterson & Stoop را بخوانید.مهارت‌های چرم‌سازان همان مواد اولیه اولیه را می‌گیرند و آن را به «پارچه‌های» بسیار متفاوت با کیفیت‌ها و مزایای متفاوت تبدیل می‌کنند.

چرم را می توان طوری طراحی کرد که برای مبلمان به اندازه کافی بادوام باشد و در عین حال برای کفش راحتی به اندازه کافی نرم باشد. این بهترین دستکش های لباس یا دستکش های موتورسواری محافظ و مقاوم در برابر سایش را می سازد.

چرم انعطاف پذیرترین کاپشن ها یا محکم ترین چکمه های پیاده روی را می سازد.چرم قابلیت تنفس دارد که به راحتی اجازه می دهد دمای بدن تنظیم شود، به طور طبیعی رطوبت را جذب کرده و از پوست دور نگه می دارد تا زمانی که بتواند به بیرون تبخیر شود.

همچنین برای پوشنده قالب می‌شود چه دستکش، کفش، ژاکت چرمی یا کیف پولی که سال‌ها در جیب پشتی حمل می‌شود، چرم برای راحتی و تناسب بسیار با پوشنده‌اش مطابقت دارد.