انار ترش دون شده به رشد موی کاشته شد کمک می کند

برخی از مراحل درگیر است. باید دانه‌های انار ترش دون شده را از لایه‌های نازک آن‌ها جدا کنید. می‌توانید تقلب کنید و دانه‌های آزاد شده را بخرید، اما این به یک پروژه فوق‌العاده برای دست‌های کوچک تبدیل می‌شود تا زمانی که در سنگدان‌های بوقلمون فرو رفته‌اید.

سپس ترشی موسیر و درست کردن سس است.

اما همه اینها را می توان تا 3 یا 4 روز قبل انجام داد، بنابراین تنها کاری که در روز ترکیه باید انجام دهید این است که پرتاب کنید، پرتاب کنید، سرو کنید.

.همانطور که انار نمی تواند بهتر از این شود، این دستور غذا آنها را با چیزکیک جفت می کند. چیزکیک ماست یونانی با شربت انار بسیار شیرین و سبک است.

بین چیزکیک خامه ای و ترشی شربت، دیگر هرگز نمی خواهید چیزکیک از فروشگاه بخرید. آن را با یک مشت حبه های انار برای کیکی که آنقدر روشن و رنگارنگ است به پایان برسانید.میوه های بزرگ و گرد را ترجیح دهید. انارهای کوچک اغلب خیلی خشک و ترش هستند.

هر چه رنگ پوست تیره تر باشد، میوه شیرین تر خواهد بود. یک میوه کاملا رسیده قهوه ای نارنجی تا قرمز تیره است.هنگامی که پوست درخت ضربه می زند، باید صدای فلزی ایجاد کند.

مطمئن شوید که پوست صاف و براق است، بدون کبودی و قهوه ای شدن.پوست سفت و بسیار مقاوم انار از دانه ها محافظت می کند. بنابراین می توان این میوه را برای چند هفته در دمای اتاق یا حتی چندین ماه در یخچال نگهداری کرد.

پس از باز شدن میوه ها، می توان آن ها را چند روز در یخچال و چند ماه در فریزر نگهداری کرد.

همچنین می توان دانه هایی مانند انگور یا کرن بری را خشک کرد و آنها را به مدت چند ماه در دمای اتاق در ظرف دربسته نگهداری کرد.