انبه در میدان تره بازار تهران موجب آتش سوزی شد

انبه در میدان تره بازار تهران را می توان تا زمانی که نرم شوند در دمای اتاق نگهداری کرد. برای کند کردن فرآیند رسیدن، انبه کامل و رسیده باید در یخچال نگهداری شود.

هنگامی که انبه بریده شد، باید ظرف 2 ساعت مصرف شود، مگر اینکه در یک ظرف در بسته قرار داده شود و در یخچال یا فریز شده باشد.

هر کس نظر خود را در مورد بهترین راه برای بریدن انبه دارد.بنابراین ما در مورد اینکه کدام یک رسما بهترین است را ثبت نخواهیم کرد.

کافی است بگوییم، بسته به اینکه می‌خواهید از میوه برای چه چیزی استفاده کنید، می‌توانید پالپ را تکه تکه کنید، تکه کنید یا به سادگی آن را فشار دهید.

قبل از اینکه انبه را برش دهید، فقط مطمئن شوید که انبه را بشویید. و همیشه از چاقوی تیز استفاده کنید! می‌توانید دانه‌های بلند و صاف وسط انبه را دور بزنید و هر طرف را بدون شکستن پوست آن برش دهید.

با قاشق، برش ها را بردارید (مشابه آووکادو)، سپس در صورت تمایل آن را بیشتر خرد کنید. (برای جزئیات بیشتر، راهنمای نحوه کار ما را بررسی کنید.)دستور پخت انبه مورد علاقه Karetnick نیز ساده ترین است.

او تکه‌های انبه رسیده را برش می‌دهد، تکه‌های پنیر گرویر یا جارلسبرگ را به آن اضافه می‌کند و از پروولترا (یک ظرف پخت آرژانتینی) برای پخت در فر از قبل گرم شده 350 درجه به مدت 10 دقیقه استفاده می‌کند.

سپس پنیر ذوب شده انبه را بیرون می آورد و آن را با نان باگت و یک طرف خردل عسل سرو می کند.برای اینکه بدانید میوه ها سالم هستند، نیازی به دکترا در رشته تغذیه نیست.

(رژیم‌های ساده‌ای که به شما می‌گویند خلاف آن اشتباه هستند!) ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر موجود در میوه‌ها برای سلامت کلی حیاتی هستند و حتی ممکن است در برابر برخی سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی و دیابت نوع 2 محافظت کنند.