انگور یاقوتی سیاه که شب ها ناپدید میشود

یک رژیم غذایی سالم باید مغز را با مواد مغذی ضروری، از جمله ترکیبات زیست فعال، تغذیه کند تا عملکرد طبیعی مغز داشته باشد و از آن در برابر اثرات منفی التهاب و استرس اکسیداتیو محافظت کند.

در این بررسی، خلاصه‌ای از اثرات محافظتی میوه‌های منتخب، یعنی توت، انگور یاقوتی سیاه و مرکبات در برابر اختلالات عصبی ارائه شده است. تمرکز بر روی پتانسیل محافظت کننده عصبی این میوه ها در برابر اختلالات عصبی و روانی است.

انتخاب میوه ها بر اساس مطالعات فارماکولوژیک گزارش شده گسترده در مورد اثرات محافظت عصبی آنها بود.

از این رو، دانش و محدودیت‌های مربوطه بر اساس شواهد بیولوژیکی و فارماکولوژیکی گردآوری‌شده از آزمایش‌های آزمایشگاهی، اپیدمیولوژی و مداخله گزارش‌شده قبلی مورد بحث قرار می‌گیرند.

انگور و گریپ فروت دو نوع میوه متفاوت از دو درخت متفاوت هستند. انگور از خانواده انگور و از تیره  است.

گریپ فروت از خانواده Rutaceae و از جنس مرکبات است. انگور از گونه Vitis و گریپ فروت ترکیبی از گونه مرکبات است.

انگور سرشار از ویتامین، آهن، پتاسیم و  است و طعم شیرین و اندازه کوچکی دارد. لایه بیرونی بسیار صافی دارند. آنها نیز از یک جنس متفاوت هستند.

انگور از جنس Vitis است و از نظر گیاه شناسی توت است. انگور میوه ای غیر اقلیم است. آنها انواع مختلف استفاده دارند.

گریپ فروت سرشار از کلسیم، ویتامین C، منیزیم، قند بسیار کم و است و طعم آن ها کمی تلخ یا ترش است. اندازه آنها در مقایسه با انگور بسیار بزرگ است.

این ترکیبی از پرتقال شیرین و پوملو است. رنگ پوست آنها زرد مایل به نارنجی است و میوه های نیمه گرمسیری هستند.تفاوت اصلی انگور و گریپ فروت این است که انگور از خانواده انگور است.

آنها از مواد مغذی مانند ویتامین E، B2، B3، B6، K تشکیل شده است.