با خوردن سس مایونز فله اندامی خوش فرم داشته باشید

سس مایونز فله یک آماده سازی پخت و پز یا شیرینی است که توسط یک چسب و طعم و یا عطر و یا ادویه ها، با قوام خمیری، خامه ای یا نیمه مایع تشکیل می شود.

هدف از سس این است که غذاهای مختلف را به هم بچسباند و به آنها قوام فشرده و یکنواختی بدهد تا گوشت، ماهی، ماکارونی، سبزیجات را همراهی کند و طعم، مزه، بهبود ویژگی های ارگانولپتیک ظرف را افزایش دهد.

سس های ترشی از شراب، آب لیمو، سرکه، روغن، با گیاهان معطر و ادویه ها تهیه می شوند. ماهی و گوشت را با هدف طعم دادن به مدت کم و بیش طولانی در این مخلوط غوطه ور می کنند که به آن ها مرینیت یا نگهداری می گویند.

در مورد خاص گوشت شکار نیز قصد پیری (لطیف کردن آن) و کاهش به اصطلاح «طعم وحشی» وجود دارد.

بدون سس چه دنیایی خواهد بود؟ مطمئنا دنیایی کمتر نرم، کمتر خوشمزه، گاهی کمتر تند، در برخی دیگر کمتر سرزنده، در برخی دیگر کمتر خوشمزه، کمتر متقاعدکننده، قطعا کمتر جالب.

در اینجا سفری به دور سیاره طعم ما از طریق معروف ترین و محبوب ترین سس ها، خوشمزه و ایده آل برای رنگ دادن به ظرف است.

از سس مکزیکی گرفته تا کباب آمریکایی از طریق سس فلفل قرمز و تزاتزیکی با پیرویت روی رنگ‌های دنیا، معلق در میان ابرهای نرم طعم، طعم و سنت‌ها در جستجوی دستور العمل‌ها، کنجکاوی‌ها، بینش‌ها و اخبار.

پیاده روی برای کشف یکی از خوشمزه ترین مواد غذایی از سراسر جهان که برای قرن ها ساندویچ، سالاد، غذاهای اصلی و مخلفات را غنی کرده است: سس ها.

اگر انسان شناس نیست که انسان را به خوبی درک می کند چیست؟ پائولو مانتگازا، فیزیولوژیست و انسان شناس، با تایید این موضوع گفت: خوشمزه ترین سس اشتها است.

اگر گرسنگی کم نیست، اما در عوض می‌خواهید کباب‌تان را غنی‌تر و خوشمزه‌تر کنید، سنت آشپزی به کمک شما می‌آید. با ترکیب مناسب، حتی بی مزه ترین برش بوقلمون می تواند شگفت انگیز شود. سس ها طعم را تقویت می کنند، بافت ها را غنی می کنند و کام را راضی می کنند.