بزرگترین محموله موتور برقی از انگلیس وارد ایران شد

خوبی موتورسیکلت‌های برقی این است که شرکت‌های نوپا زیادی وجود دارند که مدل‌های جدیدی تولید می‌کنند که هیچ زبان طراحی شرکتی برای پایبندی به آن‌ها ندارند و نتایج بسیار متفاوت است.

شرکت سوئدی کیک تصمیم گرفت تا دوچرخه خاکی الکتریکی نهایی، بدون هزینه، سبک وزن و با کارایی بالا را بسازد. پس از انجام این کار، سپس توجه خود را به یک نسخه قانونی خیابانی معطوف کرد.

قیمت موتور برقی در شرکت های معنبر که این نوع موتور را تولید می کنند با توجه به اینکه کارگران کمتری را به کار می برند ارزان می باشد.

نام عجیب و غریب Kalk& نتیجه است، و شما می توانید ببخشید که فکر می کنید یک دوچرخه با شکوه است، مانند طراحی و ساخت کم آن. ممکن است کم باشد، اما هیچ چیز مختصری در مورد مشخصات وجود ندارد: شاسی آلومینیومی 6061 اکسترود شده، فورج شده و CNC، سیستم تعلیق Öhlins در جلو و عقب، و چرخ های سفارشی آهنگری و ماشینکاری شده.

موتور

ارزان نیست، اما اگر به دنبال حمل و نقل شخصی سبک و چابک هستید، ممکن است کیک همان چیزی باشد که به دنبالش هستید.

موتور الکتریکی که دارای شاسی مونوکوک منیزیمی و محفظه باتری است، در چرخ عقب قرار دارد و گشتاور شگفت انگیزی معادل 553 پوند فوت تولید می کند!

دریچه گاز را روی آن بپیچانید، جلو نمی روید، زمین در زیر شما می چرخد. حداکثر سرعت به 55 مایل در ساعت محدود شده است، با 85 مایل در ساعت برای سبقت‌گیری کوتاه.

ترمز احیا کننده استفاده می شود و استفاده از شارژر CCS نوع 2 شارژ کامل را در 30 دقیقه به شما می دهد. 1.76 فوت مکعب فضای ذخیره‌سازی در مخزن سوخت قبلی وجود دارد که به ادعای Fuell می‌تواند یک کلاه ایمنی تمام صورت و یک کیسه نرم داشته باشد.

برای بوئل غیرمعمول است، او روتورهای ترمز روی لبه را که چنین ویژگی دوچرخه‌های اسپرت بنزینی او بود، نصب نکرده است. این یکی از بهترین موتورسیکلت های برقی است که می توانید خودتان تهیه کنید.