بیماری هایی که با مصرف قهوه ممکن است بروز دهد.

آیا قهوه برای سلامتی مضر است؟

این سوال در مرکز بحث و جدل های فزاینده ای در ایالات متحده قرار گرفته است که تهدید می کند استفاده گسترده از قهوه را به یک مشکل اجتماعی  قهوه اسپرسو روبوستا  تبدیل کند.

اگرچه قهوه برای حدود 300 سال مشکوک بوده است، اما توجه عمومی از سال 1970 بر روی تحقیقات پزشکی متمرکز شده است که نشان می دهد کافئین موجود در قهوه ممکن است باعث سرطان، نقایص مادرزادی و بیماری قلبی شود.

این مقاله به تاریخچه اختلاف نظر می‌پردازد، تحقیقات را چه موافق و چه مخالف بررسی می‌کند و گروه‌هایی را توصیف می‌کند که در مورد قهوه تلخ  این موضوع موضع گرفته‌اند.

ما به این نتیجه رسیدیم که شباهت‌هایی بین نحوه گسترش بحث بر سر قهوه و مراحل اولیه تعریف سیگار کشیدن به عنوان یک مشکل اجتماعی وجود دارد.

مشکلات اجتماعی که به صورت فصلی برای انجمن مطالعه مشکلات اجتماعی منتشر می شود، به دشوارترین مسائل جامعه معاصر می پردازد.

یافته ها و نظریه های جامعه شناختی تاثیرگذاری را به نمایش می گذارد که خوانندگان را قادر می سازد قهوه روسا لاوازا 250 گرم درک بهتری از محیط پیچیده اجتماعی به دست آورند.

حوزه های تحت پوشش مجله عبارتند از: تعارض و کنش اجتماعی. جنایت و بزهکاری نوجوانان؛ قهوه اسپرسو لایت الکل، مواد مخدر و اعتیاد؛ سیاست و خدمات بهداشتی؛ نژاد و قومیت؛ و رفتار جنسی و سیاست.

یکی از معتبرترین و پرخواننده ترین مجلات حرفه ای در علوم اجتماعی امروز، Social Problems، مقالاتی در دسترس، مرتبط و نوآورانه ارائه می دهد که دیدگاه های انتقادی را با بالاترین کیفیت حفظ می کند.

 

  • منابع:
    1. Coffee Drinking: An Emerging Social Problem
  • تبلیغات: 
    1. از همین فردا شروع کنید + ایده کارآفرینی
    2. کنجد که می تواند سر درد را درمان کند
    3. مصرف ترشی مخلوط بلای جان بیماری شد
    4. بهترین مجموعه ظروف مسی در سال جدید