حوله استخری زنانه پوست شما را کلاژن سازی میکند

حوله استخری زنانه  بدون شک سخت کوش ترین عضو خانواده شما هستند. آنها پوست شما را ناز می کنند، شما را خشک می کنند و شما را در یک پیله کوچک می پیچند.

سوال این است که چگونه این تجمل را در تعداد حوله های سرگردان آنلاین انتخاب می کنید. از تفاوت در مواد گرفته تا نیازهای مختلف، حوله ها جهان خاص خود را دارند.

در اینجا راهنمای جامعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا حوله ای را با ماندگاری، کرکی و قابلیت خشک شدن نهایی انتخاب کنید.بسته به جنس، ضخامت، هدف و اندازه آنها، می توانید حوله های زیادی پیدا کنید.

انواع اصلی آنها ملحفه حمام، حوله حمام، حوله دستشویی، حوله دستی، حوله آشپزخانه، حوله بدنسازی، حوله کاغذی، حوله ساحلی، حوله حیوانات خانگی، حوله صورت، حوله مو، حوله آبگرم و حوله پا هستند.

ملحفه های حمام در مقایسه با حوله های معمولی قابل توجه هستند، به طوری که می توانید خود را به طور کامل در آنها بپیچید یا آنها را به عنوان سارافون بپوشید. جذب فوق العاده، بدن مخملی، احساس نرم.

این ویژگی ها آن را به یکی از مناسب ترین حوله های حمام تبدیل می کند که به صورت آنلاین در دسترس هستند. در حالی که رنگ سفید انتخاب محبوبی است، می توانید به سراغ چند رنگ رنگی نیز بروید که می توانید در SPACES پیدا کنید.

اینها به اندازه ملحفه های حمام نیستند، اما می توانند به همان اندازه لوکس باشند. آنهایی که از پنبه انحصاری مصر،و ساخته شده اند.

نرم، شاداب و فوق العاده جاذب هستند، در حالی که آنهایی که از پنبه ترکی یا استاندارد ساخته شده اند، سریع خشک می شوند، سبک وزن هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند.

پوست صورت شما در معرض بیشترین آسیب است زیرا در طول روز در معرض انواع عوامل استرس زا قرار دارد. حمل یک حوله خوب صورت هر کجا که می روید گامی مهم در جهت مراقبت بهتر از پوست است.

حوله های صورت معمولاً از نظر اندازه بسیار کوچکتر از حوله های حمام هستند و به اندازه کافی جمع و جور هستند تا در کیف خود حمل کنید. یک حوله صورت خوب جاذب است.

روی پوست شما نرم است، به سرعت خشک می شود و به اندازه کافی سبک است که مانند حوله های بافت منحصر به فرد صورت پاپ کورن مجموعه Swift Dry با خود حمل کنید.