حوله تن پوش پارلا که هرگز گرم نمی کند

زمان حمام یکی از آرامش بخش ترین لحظات است. این یک لحظه منحصر به فرد و خاص است که برای آن لازم است عناصر مختلفی وجود داشته باشد که امکان تجربه ای امن و موفق را فراهم کند.

از این نظر حوله تن پوش پارلا امکان خشک کردن آب باقی مانده بر روی بدن را فراهم می کنند و در عین حال به ابزاری تبدیل می شوند که راحتی و طراوت را فراهم می کنند.

از سوی دیگر، اگرچه آنها را می توان در مواد و رنگ های زیادی یافت، بهترین حوله های حمام حوله هایی هستند که از 100% پنبه طبیعی و بدون مخلوط ساخته شده اند.

علاوه بر نرمی، جذب و ماندگاری بیشتری را ارائه می دهند.حوله حمام طرح زرد ذرت کلاسیک Joop از 100% پنبه طبیعی و غیر مخلوط ساخته شده است تا نرمی و دوام را تضمین کند.

از سوی دیگر، پارچه تری با کیفیت بالا دارای گلدوزی های بسیار ظریف و پراکنده به شکل گل ذرت است. علاوه بر این، گواهی استاندارد OEKO-Tex 100 تضمین می کند که لباس عاری از هرگونه مواد سمی است، تا احساس امنیت بیشتر شود.

همچنین کیفیت تری لطافت بالاتر از استانداردها را تضمین می کند و می توان آن را با آب تا دمای 60 درجه شستشو داد. علاوه بر این، به رنگ زرد ذرت با گلدوزی سفید عرضه می شود و ابعاد آن 100 سانتی متر طول و 50 سانتی متر عرض است.

ملحفه های حمام به طور قابل توجهی بزرگتر از حوله های حمام هستند. ابعاد ورق حمام 100 سانتی متر در 160 سانتی متر است. اگر می خواهید بدن خود را با حوله بپوشانید، ملحفه حمام به حوله ارجحیت دارد.

ملحفه های حمام با مواد مصنوعی ممکن است از ملحفه های پنبه ای شیک تر به نظر برسند. اما ملحفه های حمام نخی برای آرامش شما بی نظیر هستند.

کتانی حمام نخی از نظر نوع مواد حوله ای محبوب تر از سایر انواع حوله است. ملحفه های حمام برای بزرگسالان مناسب است تا دور بدن خود ببندند.