دختری لباس عروس لاکچری خود را به نیازمندی هدیه داد

برای بسیاری از عروس ها، این فقط به ظاهر لباس عروس لاکچری آنها مربوط نمی شود. طراح پشت این استایل می تواند به اندازه شکل و جزئیات لباس مهم باشد. هر طراح چیز خاصی را روی میز می آورد یا باید بگوییم لباس بپوش؟

دانستن ویژگی های اصلی طراحان لباس عروس و تم های رایج لباس می تواند به شما کمک کند تا در انتخاب لباس، گزینه های خود را محدود کنید. اگر می خواهید هیجان انگیز باشید، Reem Acra را خریداری کنید. سنتی؟ جاستین الکساندر را ببینید.

افراد سرسخت این صنعت مانند ورا وانگ وجود دارند که احتمالاً می توانید به راحتی لباس های جسورانه آنها را در هر باند فرودگاهی شناسایی کنید.

چهره‌های تازه‌ای در دنیای عروس وجود دارند مانند هیلی پیج، که در 25 سالگی در سال 2011 وارد مرحله طراحی عروس شد و شروع به ارائه قطعات مدرن اما بازیگوش به ما کرد که ما کاملاً آن‌ها را دوست داریم!

می‌توانید وارد یک فروشگاه عروس شوید و ساعت‌های بی‌ثمری را برای پوشیدن لباس‌های دیگر صرف کنید تا استایل خود را مشخص کنید. یا، چند لحظه وقت بگذارید تا کمی دانش (سرگرم کننده) در مورد اینکه کدام طراحان لباس هایی را ارائه می دهند که شخصیت شما را تجسم می بخشد و به خودتان یک شروع می کند، بیاموزید!

برای کمک به شما برای شروع سفر طراح محور خود، ما این لیست نهایی از طراحان لباس عروس را ایجاد کرده ایم. کدام یک از این نام های بزرگ در مد عروسی ظاهر عروس رویایی شما را به تصویر می کشد؟

اوه، و اگر خیلی به نام های تجاری اهمیت نمی دهید، لیست بهترین فروشگاه های آنلاین لباس عروس ما را برای برخی از لباس های عروسی مقرون به صرفه بررسی کنید.

همه بوتیک‌های لباس عروس احتمالاً دارای مجموعه‌های عروس Pnina Tornai هستند. او به لطف “به لباس بله بگو” به طور گسترده ای شناخته شد و اکنون نامی شناخته شده در فروشگاه های سراسر جهان است.