دکتری با ام دی اف ۳ میل دندان را ایمپلنت می کند

طیف وسیعی از مواد ورق ام دی اف ۳ میل ما برای پروژه هایی مناسب است که در آن شما ویژگی های چوب را می خواهید اما بدون چگالی، وزن و هزینه.

کاربردها شامل کابینت، کفپوش، پشت بام و درب کاری است که ورق را به گزینه ای همه کاره تبدیل می کند. طیف گسترده ای از تخته سه لا، نئوپان و OSB، MDF و محصولات پانل دیگر را در اینجا مرور کنید. موجود در اندازه ها و ضخامت های مختلف مطابق با نیاز شما.

محصولات ورق ما برای طیف گسترده ای از کاربردهای مختلف، مانند کفپوش، سقف، کابینت سازی و پوشش ون مناسب هستند. مواد ورق با ارائه ویژگی های مفید چوب، اما با ویژگی های منحصر به فرد، چگالی، وزن و هزینه را ارائه می دهند.

چوب مورد استفاده در مواد ورق ما به طور مسئولانه از جنگل‌هایی با مدیریت پایدار تامین می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این، به دنبال زنجیره نگهداری که در زیر جزئیات هر محصول ذکر شده است، باشید.

تخته‌های نئوپان و OSB ما به لطف فرآیند ساخت مورد استفاده در ساخت، یک پلت فرم ساختاری پایدار را ارائه می‌کنند. تخته های زبانه و شیار را می توان برای ایجاد کف های مقاوم در برابر رطوبت در حین بازسازی و تکمیل ساخت جدید استفاده کرد.

MDF و تخته سخت تراکم بالاتری را با بافت صاف ارائه می دهند که برای ماشین کاری ایده آل است. پانل های MDF جزئیات مسیریابی را به خوبی دریافت می کنند و نیاز به سنباده یا صاف کردن کمی دارند.

این باعث می شود که آنها یک انتخاب عالی برای مبلمان و مونتاژ سریع با استفاده از اتصالات نجاری روت شده باشند.

تخته سه لا از لایه‌هایی از روکش‌های چوبی برای ایجاد ورق‌هایی با ضخامت‌های متفاوت، از ۳ تا ۲۵ میلی‌متر استفاده می‌کند. این به شما امکان می دهد ضخامت مورد نیاز خود را از استفاده سبک تا کاربردهای سنگین انتخاب کنید.