زنی با خوردن غذا در ظروف مسی زنجان 80 کیلو وزن کم کرده است

مس به طور گسترده ای به دلیل فواید سلامتی اش شناخته شده است و در آیورودای باستانی از مرجع برجسته ای برخوردار است. و در حال حاضر، نه تنها هندی ها، بلکه جهان غرب نیز از ظروف مسی زنجان برای سلامتی خود استقبال می کنند.

در اینجا برخی از مزایای کلیدی مصرف آب غنی شده با مس آورده شده است.به احتمال زیاد، جزیره ای یا حداقل، شمارنده هایی وجود دارد که مایل ها طول می کشد، که روی آن خرد می کنید، تاس می کنید و مخلوط می کنید.

(شما ایستگاه‌های جداگانه‌ای را برای هر کدام راه‌اندازی می‌کنید، فقط به این دلیل که می‌توانید.) وسایل و ابزارهایی برای شما در هر اختلاط و هوس‌های هیجان‌انگیز، مکان‌هایی برای پخت و سپس خنک کردن همه آخرین ساخته‌های شما آماده هستند.

و در جایی شاید بالای اجاق گاز، شاید در کنار آن احتمالاً دیگ های مسی، زیبا و درخشان و آماده برای دم کشیدن وجود دارد.اما قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های مسی چیزی بیش از رویاپردازی، برای فیلم‌های ذهنی آشپزی در کنار جولیا چایلد و برگرداندن املت کامل شما هستند.

دلیلی وجود دارد که از نظر برخی، اینها کرم دولاکرم ظروف پخت و پز هستند. برای کسانی از شما که به اندازه کافی خوش شانس هستید که آنها را دارید یا کسانی که دوست دارند در آشپزخانه رویاهای خود به درستی با آنها رفتار کنندما درباره مس صحبت می کنیم.

مس نه تنها اجاق گاز شما را شیک می کند، بلکه هنگام آشپزی به شما کمک می کند.

مس به عنوان یک فلز، یکی از بهترین هادی های گرما است: به سرعت گرم می شود و گرم می ماند و باعث توزیع یکنواخت گرما می شود، و بهترین قسمت این است.

پخت یکنواخت غذای شما. این به این معنی است که دیگر هیچ لکه سوخته ای وجود ندارد، دیگر سوزاندن وجود ندارد. شما کنترل بیشتری روی همه چیز دارید. دیدن؟ دست کمک.