زنی با خوردن لواشک خانگی کیلویی 10کیلو کاهش وزن داشت

همه چیز را درباره چگونگی درست کردن لواشک خانگی کیلویی بدانید.تا با خیال راحت در منزل لواشک درست کنید.

خشک کردن آفتاب ساده ترین روش خشک کردن مواد غذایی است. کشمش، سلطان‌ها و زردآلو خشک نمونه‌هایی از محبوب‌ترین میوه‌های خشک شده در آفتاب هستند.

خشک کردن آفتاب به محصول نهایی اجازه می دهد ظاهری شفاف، رنگ معمولی و بافت لثه ای داشته باشد.

با این حال، معایبی نیز وجود دارد، مانند فرآیند خشک کردن طولانی قرار گرفتن محصولات در معرض آلودگی محیطی، وابستگی به شرایط آب و هوایی، و نیاز به نیروی کار.

بنابراین، روش‌های خشک‌کردن جایگزین برای غلبه بر مشکلات بهداشتی و زمان ایجاد شد، زیرا این روش‌ها سریع، ایمن و قابل کنترل هستند.

خشک کن های مدرن مانند خشک کن های تونلی و خشک کن های کابینتی با گردش هوای اجباری برای ساخت چرم های میوه با رنگ و طعم بهتر استفاده می شود.

بیش از 85 درصد خشک کن های صنعتی از نوع همرفتی با هوای گرم یا گازهای احتراق مستقیم به عنوان محیط خشک کن هستند. تغییرات محصول در طول خشک شدن شامل انقباض، پف کردن و تبلور است.

گاهی اوقات واکنش های شیمیایی یا بیوشیمیایی مطلوب یا نامطلوبی نیز رخ می دهد که باعث تغییر رنگ، بافت، بو و سایر خواص در محصول نهایی می شود.

خشک شدن از تبخیر مایع با تامین گرما به ماده مرطوب رخ می دهد. رسانایی مانند خشک کن های تماسی یا غیرمستقیم، همرفت مانند خشک کن های مستقیم و تابش یا حجمی با قرار دادن مواد مرطوب در مایکروویو یا میدان های الکترومغناطیسی فرکانس رادیویی روش های مختلفی هستند که در ساخت چرم های میوه استفاده می شوند.

روش های انتخاب شده به نوع میوه و شرایط تجاری بستگی دارد. در بسیاری از فرآیندها، روش‌های خشک کردن نادرست منجر به آسیب غیرقابل برگشت به کیفیت محصول نهایی می‌شود که باعث می‌شود محصول غیرقابل فروش باشد.

با دستگاه های خشک کن مدرن و روش های خشک کردن خوب طراحی شده، می توان چرم های میوه را در هر زمانی از سال خشک کرد تا به نیاز مشتریان برسد.