زنی با میگو رد چری ساندویچ درست کرد و همه انگشت به دهن ماندند

مانند هر موجود آبزی دیگری، میگو رد چری نیز به فیلتراسیون و هوادهی مناسب آب نیاز دارد به خصوص در کلنی های بزرگ. محبوب ترین پیکربندی فیلتراسیون یا فیلتر شنی زیرزمینی یا فیلتر اسفنجی است که میگوی جوان بیچاره را نمی مکد.

میگوها همه چیزخوار هستند، بنابراین آنها تقریباً هر چیزی را می خورند، از تکه های کوچک غذای پولکی گرفته تا گلوله، که اندازه آنها را کاهش می دهد. آنها همچنین می توانند از میکروارگانیسم های کوچکی که در آکواریوم شما رشد می کنند تغذیه کنند.

فقط یک بار در روز به میگوهای خود غذا دهید و در عرض 2 تا 3 دقیقه به اندازه ای که می توانند مصرف کنند به آنها غذا بدهید. کنترل آنها دشوار است، بنابراین معمولاً یک گرد و غبار کوچک از غذا کافی است.

به طور کلی، بهتر است ماهی را با میگو نگهداری نکنید. هر ماهی که دهانش آنقدر بزرگ باشد که بتواند میگو را نگه دارد برای میگوی کوچک شما خطرناک است.

متداول‌ترین جفت‌های تانک گوپی‌ها یا گوپی‌های ورایتی اندلر هستند زیرا تهاجمی کمتری دارند و آنقدر بزرگ نمی‌شوند.انواع مختلفی از میگو برای امتحان کردن وجود دارد.

آنها بسیار با یکدیگر سازگار هستند و بهتر است در گروه های حداقل پنج نفری با اندازه مناسب نگهداری شوند تا بتوانند نزدیک دوستان خود بمانند.

میگوهای شما واقعاً به گیاهان زنده در آکواریوم نیاز ندارند مگر اینکه برای بقا با ماهی های دیگر رقابت کنند (در این صورت یک توپ خزه یا سایر گیاهان زنده به حفظ میگوی جوان کمک می کند).

میگوها از کمی چوب رانده شده برای نگه داشتن آن استقبال می کنند.پرورش میگو فوق العاده آسان است فقط مطمئن شوید که کیفیت آب خوب است و آنها به اندازه کافی برای خوردن دریافت می کنند و آنها شروع به پرورش خواهند کرد. خواهید دید که ماده ها پر از تخم هستند و اگر دقت کنید می توانید تخم ها را ببینید، آنها بسیار قابل مشاهده هستند.