زنی با چسب سیلیکون لامپ ال ای دی دهن همسرش را بست

چسب سیلیکون لامپ ال ای دی گزینه توصیه شده برای ایمن کردن چراغ های نواری ضد آب شناور IP68 یا برای آب بندی درپوش های انتهایی سیلیکونی است.

درزگیر سیلكون شفاف پرماتكس به سطوح مختلف می‌چسبد و چسبندگی مطمئنی را ایجاد می‌كند و برای جلوگیری از ترك خوردگی در برابر اشعه ماوراء بنفش پایدار است.

چسب سیلیکونی جایگزین تسمه های سیلیکونی است. تسمه های نصب یا چسب فقط برای چراغ های نواری ضد آب لازم است – چراغ های نواری غیر ضد آب و مقاوم در برابر آب دارای پشتی چسب مخصوص به خود هستند.

LED ها (دیودهای ساطع کننده نور) انرژی کمتری مصرف می کنند، ماندگاری بالایی دارند و سازگار با محیط زیست هستند. از آنجایی که روشنایی آنها بیشتر شده است، در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

ال‌ای‌دی‌های مورد استفاده برای روشنایی و به‌ویژه نور پس‌زمینه تلویزیون باید قابلیت اطمینان طولانی‌مدت را داشته باشند، که سیلیکون را به ماده‌ای حیاتی برای ساخت چنین LED‌ها تبدیل می‌کند.

از درزگیر سیلیکونی RTV 4500 برای چسباندن درپوش‌ها و اتصالات انتهایی به چراغ‌های نوار LED سیلیکونی ضدآب و چراغ‌های فلکس نئون ما استفاده کنید.

درزگیر سیلیکونی RTV مقاومت بسیار خوبی در برابر دما، رطوبت، ازن، لرزش و هوای شدید دارد. مشخصات محصول: درزگیر لاستیکی سیلیکونی استوکسی یک قسمتی تایید شده به عنوان یک سیلیکون درجه مواد غذایی استاندارد NSF/ANSI 51، مورد تایید USDA با افزایش سن ترک نمی خورد یا شکننده نمی شود دمای کاربرد 35 تا 140 درجه فارنهایت.

به طور گسترده به عنوان چسب حرارتی در صنعت لامپ های LED در بین PCB فلزی و هیت سینک آلومینیومی برای هدایت حرارتی و چسبندگی استفاده می شود.

طراحی هر محصول جدید نورپردازی LED به معنای انتخاب اجزایی برای ایفای نقش های مهم است، از اتلاف گرما تا محافظت از اجزای داخلی در برابر عناصر.

با چندین ارائه دهنده چسب و درزگیر که اکنون فرمولاسیون هایی را به طور خاص با در نظر گرفتن سازگاری LED تولید می کنند، گزینه های شما بازتر از همیشه هستند.