ساعت پسرانه نوجوان در دستان پیرزنی که در بستر بیماری بود

اگر تصمیم گرفته اید برای فرزندتان یک ساعت پسرانه نوجوان بخرید همچنین کارها را به درستی انجام دهید، یکی را انتخاب کنید که برای او مناسب تر است. از دستبند گام شمار ساده گرفته تا ساعت متصل کاملاً مستقل، انتخاب واقعاً مایه شرمساری است!

GPS داخلی، شتاب سنج، گام شمار، فشارسنج، ارتفاع سنج، قطب نما، نشانگر کالری سوزانده شده و حتی سنسور ضربان قلب (نمایشگر ضربان قلب)، این ویژگی های بسیاری در اکثر ساعت های مچی مردانه وجود دارد.

اما در مورد مدل‌های ساعت‌های کودک، گزینه‌های اولویت‌دار دیگری نیز به ذهن می‌رسد: محیط امنیتی، دکمه SOS، موقعیت جغرافیایی توسط ردیاب GPS یا حتی برنامه‌ها و بازی‌های آموزشی.

هنوز یک سوال مطرح می شود چگونه یک ساعت متصل با عملکرد بالا با نسبت قیمت به کیفیت جذاب انتخاب کنیم؟

بیایید با هم راهنمای خود را برای خرید دستبندهای متصل برای کودکان کشف کنیم، به این امید که بتواند به شما در انتخاب درست کمک کند.

گام شمار، کرونومتر، آنالیز خواب، نظارت بر فعالیت ورزشی و مسافت طی شده یا مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، ساعت گارمین غافلگیر کننده شما را تمام نکرده است.

دومی یک مربی ورزشی واقعی برای فرزندان شماست. در واقع برای تشویق کودک به ورزش، به ازای هر ساعت فعالیت بدنی که در طول روز انجام می شود، امتیاز خوبی دریافت می کند. سپس می‌تواند آنها را با پاداش‌هایی که پدر یا مادر انتخاب می‌کنند، مبادله کند.

همچنین از طریق اپلیکیشن Garmin Connect (سازگار با اندروید و iOS)، همگام سازی دستبند هوشمند با گوشی هوشمند والدین امکان پذیر می شود.

این به آنها اجازه می دهد تا مسافت طی شده و همچنین تعداد قدم هایی که فرزندانشان در حین فعالیت های ورزشی برداشته اند را به صورت زنده پیگیری کنند.

ساعت مچی Yonis مجهز به شیار برای قرار دادن سیم کارت شما، با تمامی دستگاه های iOS و اندروید سازگار است. کاربر هیچ مشکلی در تماس و یا ارسال پیام به عزیزان خود از صفحه نمایش لمسی ساعت هوشمند یونیس نخواهد داشت.