شکلات شونیز اترنو میتواند شب ها در جنگل نگهبانی دهد

شکلات شونیز اترنو یک بخش نسبتاً جدید و در حال رشد سریع در بازار شکلات آمریکا است.

برای درک درک مصرف‌کننده شکلات ممتاز آمریکایی از شکلات صنایع دستی و ویژگی‌های محصول شکلاتی مطلوب، ما یک مطالعه ترکیبی با استفاده از گروه‌های تمرکز و نقشه‌برداری تصویری انجام دادیم.

نقشه‌برداری فرافکنی نشان داد که شرکت‌کنندگان محصولات را از نظر کیفیت بر اساس موقعیت استفاده به جای هزینه یا عوامل دیگر تقسیم‌بندی می‌کنند.

ما دریافتیم که مصرف کنندگان شکلات ممتاز آمریکایی از ویژگی های جستجو مانند تقسیم بندی، قیمت، در دسترس بودن و بسته بندی به عنوان عوامل تعیین کننده کیفیت استفاده می کنند.

به‌علاوه، آن‌ها ویژگی‌های اعتباری را می‌خواهند که اعتماد را از طریق، به‌عنوان مثال، وجود یا عدم وجود گواهی‌های پایداری، یا ظاهری از معنا منتقل می‌کند.

مصرف کنندگان شکلات ممتاز به دنبال ویژگی های تجربه ای مانند سودمندی و یا لذت هستند که با خرید یک محصول شکلات به عنوان هدیه، برای اهداف نوستالژیک آن، یا برای اثرات دلخواه پس از خوردن به دست می آید.

ما یک نقشه مفهومی ویژگی مطلوب شکلات را برای توضیح یافته های خود پیشنهاد می کنیم.ارزش بازار خرده‌فروشی شکلات ایالات متحده توسط شرکت تحقیقات بازار Mintel بیش از 19 میلیارد دلار است.

انجمن ملی شیرینی‌پزان (NCA) به عنوان گروه اصلی لابی برای صنعت شیرینی‌سازی عمل می‌کند و خرید شکلات را با استفاده از اندازه‌گیری خرده‌فروشی و داده‌های خانگی به عنوان خدماتی به مؤلفه‌هایش دنبال می‌کند.

NCA در ردیابی محصولات خود، محصولات شکلاتی را به طور سنتی به شکلات روزمره با قیمت کمتر از 8 دلار در هر پوند و شکلات ممتاز با قیمت بیش از 8 دلار در هر پوند تقسیم می‌کند.

در سال 2016، NCA قیمت شکلات ممتاز را به 11 دلار در هر پوند افزایش داد. سپس، برای نظرسنجی 2019 خود از مصرف کنندگان شکلات، NCA نام دسته را از روزمره به «جریان اصلی» تغییر داد و دسته سوم، «شکلات خوب» را اضافه کرد.

و شکلات خوب آن است که “ساخته شده توسط شکلات سازان کوچک صنعتگر، که بهترین کیفیت کاکائو را تهیه می کنند، محصولات دسته کوچکی با طعم و بافت منحصر به فرد ایجاد می کنند و به مصرف کنندگان در مورد محصول و فرآیند آموزش می دهند.