صابون داو 135 گرمی موجب مرگ دلفین ها در جزیره کیش شد

صابون داو 135 گرمی دست ساز ما با رایحه تعطیلات زیر آفتاب، گرمای شن و طراوت دریا شما را در بهترین خاطرات تابستانی غرق می کند. فرآیند صابونی سازی سرد یک دانش سنتی واقعی است که به روغن ها اجازه می دهد تا تمام خواص استثنایی خود را برای پوست حفظ کنند، اما به لطف فرآیند سرد، بنابراین با انرژی کم، امکان تولید منطقی و زیست محیطی را نیز فراهم می کند.

صابون Surgras ما 3 در 1 برای بدن، دست ها و صورت است. حس طراوت رایحه سبز مرکبات را بر روی پوست خود کشف کنید.روغن‌های گیاهی صابونی‌شده سرد ما همه از کشاورزی ارگانیک به دست می‌آیند، نه حرارت داده می‌شوند و نه دناتوره می‌شوند و صابون سرد ما سرشار از گلیسیرین طبیعی است.

به طور طبیعی و ظریف و بدون باقی ماندن لایه چربی روی پوست شما تمیز می شود. صابون های سرد ما هم برای پاکسازی صورت و هم برای دوش گرفتن توصیه می شود. بدون مواد نگهدارنده مصنوعی، شوینده های شیمیایی یا مواد کف کننده مصنوعی.

فوم صابون به لطف دانش فنی ما و به لطف روغن نارگیل بکر ارگانیک که استفاده می کنیم تولید می شود. صابون سازی سرد در یک کارخانه صابون سازی، تولید نرم ترین صابون ها را برای پوست ممکن می سازد، بنابراین برای حساس ترین پوست ها مناسب است.

یک صابون جامد برای رویکرد ضایعات صفر آن ضروری است. یک نوار صابون عالی به شما پوستی نرم، دلپذیر و آرام می بخشد. برای مراقبت از پوست خود و در عین حال از بین بردن مواد زائد، مجموعه ما از صابون های جامد صابونی شده سرد (صابون SAF) را کشف کنید.

فرآیند آهسته و دقیق، صابون سازی “سرد”، گلیسیرین طبیعی صابون سورگرا را حفظ می کند و قدرت مرطوب کنندگی قوی به صابون شما می بخشد. شستشو با صابون طبیعی جامد سودمند است: صابون نواری در مقایسه با ژل دوش به خصوص کارآمد است.

استفاده از آن بسیار کاربردی است: به راحتی جای خود را در یک حمام کوچک بدون زباله، به خصوص در یک ظرف صابون سرامیکی زیبا پیدا می کند.