فوم ورقه ای موجب اختلاف نظر در جلسه ریاست جمهوری بریتانیا شد

استفاده از عایق فوم ورقه ای برد آسان است و یک روش DIY عالی برای افزودن مقداری عایق است. این در ورق های استاندارد 4×8 و اندازه های کوچکتر در ضخامت های مختلف از 1/4 اینچ تا 2 اینچ عرضه می شود.

برخی از انواع عایق فوم برد ضخیم تر در دسترس هستند، اما ممکن است نیاز به سفارش خاصی داشته باشند.به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، عایق فوم برد در هر زمان و هر جا که احتمال خیس شدن وجود داشته باشد، انتخاب عالی است.

مانند: فونداسیون بیرونی، داخل زیرزمین در مقابل فونداسیون، و در خارج از خانه در زیر خانه. بسته بندی کردن. عایق فوم برد نسبت به عایق سنتی بت گران تر است، بنابراین فقط زمانی از آن استفاده کنید که رطوبت عاملی باشد و با بودجه شما منطقی باشد.

عایق فوم برد به راحتی با یک اره دایره ای با تیغه سنگ تراشی برش داده می شود یا با چاقوی معمولی برش داده می شود و مانند دیوار خشک می زند.

برای چسباندن عایق، می‌توانید از پیچ‌هایی با واشرهای بزرگ، چسب مخصوصی که برای چسباندن عایق فوم‌برد ساخته شده‌اند یا برای قطعات کوچک‌تر، می‌توانید آن‌ها را با درزگیر یا اسپری فوم ببندید.

اختراعات به ما کمک کرده اند تا شیوه زندگی، مصرف، ساختن و پیشرفت خود را بهبود بخشیم. فناوری به ایجاد انقلاب در تمام عرصه های زندگی ما کمک کرده است.

این در مورد مصالح ساختمانی نیز صادق است. روزهایی بود که ساخت و ساز فقط با استفاده از خاک یا خاک رس بدون هیچ گونه مواد چسباننده انجام می شد. و وقتی امروز به اطراف نگاه می کنیم، دفاتر شیشه ای درخشان و ساختمان های سنگ مرمر را می بینیم.

انسان‌ها به آزمایش‌ها ادامه دادند تا بهترین منابع طبیعی موجود را به نمایش بگذارند و موادی بسازند که کیفیت بهتری داشته باشند و ماندگاری بیشتری نسبت به جایگزین‌های طبیعی خود داشته باشند.

یکی از این مواد پلی وینیل کلراید است که به طور گسترده به عنوان PVC شناخته می شود. این روزها به دلیل سبکی، استحکام، دوام و مهمتر از همه ویژگی های مقاوم در برابر آب، بسیار ترجیح داده می شود.