مانکن هایی که تصاویری از کودکان برهنه را نشان می دهند

وب‌سایت کریستی میزبان هنرهای «آزاردهنده» با مضمون کودکان است. تصویر اصلی تابلوی بوتیک کفش Balenciaga در شهر نیویورک را در تاریخ 15 سپتامبر 2017 نشان می دهد.

داخل صفحه نشانی برای خانه مانکن کودک حراج کریستیز در شهر نیویورک در 15 سپتامبر 2017 نشان می دهد. به دلیل میزبانی از آثار هنری بحث برانگیز با مضمون کودک، مورد انتقاد قرار گرفت.

در حالی که کاربران شبکه های اجتماعی به بررسی دقیق این برند مد لوکس و پیشنهادات آن ادامه می دهند، توجه خود را به تعدادی از آثار هنری که کودکانی را با اندام تناسلی به جای بینی و دهان نشان می دهند. از جمله ویژگی های دیگر، در وب سایت حراج پیشرو جهان معطوف کرده اند.

کریستیز متعلق به گروه آرتمیس، لواشک ترش هلدینگ فرانسوا هانری پینو است. مولتی میلیاردر پینو، همسر سلما هایک، ستاره سینما، همچنین رئیس و مدیرعامل کرینگ، شرکت چندملیتی مالک Balenciaga است که برخی را به صورت آنلاین هدایت می کند تا بین این دو ارتباط برقرار کنند.

علیرغم انتقادهای آنلاین، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد پینو در مورد آثار مورد نظر یا هر هنر دیگری که در وب سایت کریستیز منتشر می شود، نظر داشته باشد.

مانکن های ارائه شده در وب سایت کریستی توسط هنرمندان جیک و دینوس چپمن ساخته شده اند و تصاویری از کودکان برهنه را نشان می دهند که تعدادی از آنها به هم چسبیده اند. همچنین تصاویری از سرهای بریده دیده می شود.

علیرغم تمرکز اخیر بر روی آن ما چگونه می توانیم شکرگزار نعمت های ارزشمند و بی پایان خداوند باشیم به صورت آنلاین، کارهای تحریک آمیز عمدی برادران بریتانیایی بیش از دو دهه از طریق کریستی به فروش می رسد و قیمت هایی از صدها دلار تا بیش از 500000 دلار به دست می آید.

در میان قطعات فروخته شده، نوار ویدئویی یک فیلم متن تشکر بابت هدیه گل مستهجن بود که در سال 1996 فیلمبرداری شد، که نشان می داد بازیگران زن با سر بریده یک مانکن مرد بالغ رابطه جنسی داشتند. در سال 2001 با قیمتی معادل بیش از 1300 دلار فروخته شد.

این هفته تصاویری از این آثار هنری در توییتر و ردیت منتشر شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را «ناراحت کننده» و «تکان‌دهنده» نامیدند.

  • منابع:
    1. Online Balenciaga Critics Take Aim at Christie’s Selling ‘Disturbing’ Art
  • تبلیغات: 
  1. مواد مغذی موجود در گردو و ارتباط آن با سلامتی
  2. کاربرد پنل خورشیدی در دستگاه پمپ آب
  3. یک میز پیک نیک زیبا با پالت چوبی
  4. مراسم روز لباس کردی در 19 اسفند