مردی با عرق زیره اصل موهای خود را کوتاه کرد

برای تهیه عرق زیره اصل با جوشاندن آب شروع کنید و سپس دانه های زیره را اضافه کنید. اجازه دهید تا چای به مدت 5-10 دقیقه قبل از نوشیدن دم بکشد.

همچنین می توانید مواد دیگری مانند عسل، لیمو یا زنجبیل را برای طعم بیشتر به چای خود اضافه کنید.

پودر زیره تازه آسیاب شده نه تنها به راحتی در خانه درست می شود، بلکه به سرعت عمل می کند. در کنار ادویه‌هایی مانند گارام ماسالا و پودر کاری، یکی از مهم‌ترین اجزای دستور پختی مانند خیار رایتا، چانا ماسالا یا هر چیز دیگری است.

برشته کردن دانه های زیره یک لایه فوق العاده خوشمزه ایجاد می کند که طعمی مانند دستور غذا دارد.

معمولاً از دانه های زیره برای سفت کردن برنج کاری و زیره و همچنین از برنج زیره، عدس و خورش ها یا دانه های برشته برای تهیه سالاد و خمیر نان با طعم های دودی و خوش طعم استفاده می شود.

دانه های کامل زیره یا زیره آسیاب شده هر دوی این گونه ها بسیار متنوع هستند و استفاده از آنها برای مدتی ثابت مانده است. برای گرفتن طعمی تازه. ادویه را در ماهیتابه داغ به مدت ۲ تا ۳ دقیقه تفت دهید تا کاملا معطر شود.

اگر از چاشنی هایی استفاده می کنید که کیفیت آنها بدتر شده است، حتما چاشنی را در روغن گرم قرار دهید. درست در لیوان ها بریزید و آن را با یک لایه عسل و یک لایه لیمو سبک (در صورت تمایل) جفت کنید.

همچنین می توان پودر زیره را در خانه به سرعت و به ساده ترین شکل ممکن درست کرد. دانه زیره تمام چیزی است که شما نیاز دارید. این ایده خوبی نیست که آنها را برای مدت طولانی کنار بگذارید.

لطفا اگر عکسی از مخلوط چاشنی های ساخته شده توسط خودتان دارید به من اطلاع دهید.بسیاری از مردم ادعا می‌کنند که با نوشیدن چای زیره باعث زایمان می‌شوند، اما هیچ مدرک علمی مبنی بر اینکه چای گیاهی با روند تسریع زایمان مرتبط است وجود ندارد.

چندین گیاه، از جمله زیره، در موش نشان داده شده است که باعث انقباضات رحمی می شود.