مردی ماشین مسابقه ای کنترلی اسباب بازی را در پارکینگ طبقاتی پارک کرد

این اضافه شده به بازی های ماشین مسابقه ای کنترلی اسباب بازی می تواند به شما احساس واقعی شبیه ساز ماشین را بدهد که شبیه هیچ بازی مسابقه ای دیگری نیست.

تجربه رانندگی سریع شگفت انگیز در مسیرهای مختلف مسابقه می تواند تجربه رانندگی واقعی با ماشین را هیجان انگیزتر از سایر بازی های شبیه ساز مسابقه دهد.

این بازی جدید اتومبیل رانی دارای ماشین‌های مسابقه‌ای مختلف است که می‌توانید با سرعت مطلق در محیط‌های مسابقه‌ای متعدد و قابل مقایسه با بهترین بازی‌های ماشین سواری کنید.

گزینه‌ها از سدان‌های اسپورت، اتومبیل‌های مسابقه قدیمی، کوپه‌ها و اتومبیل‌های سوپر اسپورت متفاوت هستند. در این بازی مسابقه ای با ویژگی های گیم پلی ماشین چند نفره، می توانید از کنترل های رانندگی سریع در حین مسابقه با رقبای خود در مسیرها لذت کامل ببرید.

در طول مسابقه می توانید از نیترو ماشین خود استفاده کنید تا به ماشین خود تقویت بیشتری بدهید که در بازی های معمول رانندگی ماشین دیده نمی شود.

بازی جدید اتومبیل رانی 2019 بازی رانندگی سریع شاهکاری در دسته بازی های اتومبیل رانی است که به شما آموزش پیچیدن در پیچ، هندلینگ زیر و بالای گاو، تعویض دنده سمت راست و مانورهای سرعت بالای ماشین را می دهد.

اگر می خواهید هیجان سرعت را با ماشین های فوق العاده مختلف در مسیرهای مسابقه مختلف با چالش های مسابقه بدلکاری خوب داشته باشید، این بازی جدید رانندگی ماشین است که باید بازی کنید.مسابقه سرعت ماشین سریع.

بهترین و محبوب ترین بازی مسابقه ای.
از ماجراجویی در بازی لذت ببرید. بازی های اکشن. یک بازی مسابقه ای عاشقانه آفرود واقعاً خوب. یکی از وسایل نقلیه را انتخاب کنید و از هر چیزی که سر راهتان قرار می گیرد عبور کنید.

شما همچنین باید ترفندهای شگفت انگیزی را انجام دهید و در طول حرکت جوایز جمع آوری کنید.تجربه واقعی ماشین در تمام دوران! بله، مسابقه شدید، اما نه آزمایشی xtreme.