نرم کننده لباس سافتلن که شب ها خواب عروس شدنش را میبیند

دلایل زیادی وجود دارد که چرا در روز لباسشویی به سراغ نرم کننده لباس سافتلن می رویم. عادت، برای یک. اما ما همچنین می‌خواهیم لباس‌ها و کتانی‌هایمان بوی تازگی و احساس راحتی داشته باشند و بدون چروک و ساکن ظاهر شوند.

برای برخی، نرم کننده به اندازه مواد شوینده ضروری است (چند برند حتی فرمول های دو در یک را به بازار عرضه می کنند). اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که نرم‌کننده واقعاً کار می‌کند یا خیر، و چگونه بر هر کالایی که از طریق ماشین لباسشویی ارسال می‌کنید تأثیر می‌گذارد؟

پیش از این، ما پاسخ‌های این پرسش‌های اصلی لباس‌شویی را به اشتراک می‌گذاریم و توضیح می‌دهیم که ورق‌های خشک‌کن در معادله کجا قرار می‌گیرند.دلایل واضح استفاده از نرم کننده پارچه معتبر است.

این یک راه موثر برای نرم نگه داشتن پارچه و بدون چروک است. همچنین به کاهش اصطکاک بین الیاف کمک می‌کند، که چسبندگی ثابت کمتری ایجاد می‌کند و کمک می‌کند تا لباس‌های شما از سایش و پارگی خارج شود، و ماندگاری آن‌ها بیشتر از زمانی است که می‌خواهید بدون آن بمانید.

ناگفته نماند، این یک راه آسان برای اضافه کردن عطر به لباس های خود است. با این حال، کارایی نرم کننده پارچه بسته به نوع آن متفاوت است.

سه نوع اصلی نرم کننده وجود دارد: نرم کننده پارچه مایع، ورق خشک کن و توپ خشک کن. اما طبق یک مطالعه توسط Consumer Reports، آنها لزوما برابر نیستند. مشخص شد که نرم‌کننده‌های مایع در از بین بردن بو و نرم‌کردن لباس‌ها بسیار مؤثر هستند تا زمانی که محصولی با مواد شوینده فرموله شده نباشد.

یک نقطه ضعف برای نوع مایع؟ این گرانترین در هر بار است و با مواد شیمیایی ساخته شده است که می تواند به راحتی پوست حساس را تحریک کند. از طرف دیگر، ورق های خشک کن ارزان تر هستند و در دسته راحتی برنده هستند.

اندازه سبک وزن آن‌ها باعث می‌شود به راحتی به رخت‌شویخانه بروند یا برای سفر بسته شوند. اما به همان اندازه که راحت هستند، پوشش لایه‌ای آن‌ها همچنین می‌تواند روی خشک‌کن شما اثر بگذارد، فیلتر را مسدود کرده و پرز روی لباس‌های شسته‌شده شما را بسیار آشکارتر می‌کند.

توپ های خشک کن ارزان ترین و سازگارترین با محیط زیست هستند، زیرا معمولاً از پشم یا پلاستیک بدون BPA مقاوم در برابر حرارت ساخته می شوند. در حالی که آنها جنبه‌های مثبت محیطی دارند، اغلب می‌توانند لباس‌ها را سفت یا خش‌دار کنند.