نوشیدن چای پوئر شما را 10 سال جوان تر می کند

چینی ها می گویند که چای پوئر بیماری را درمان می کند. برخی از اثرات دارویی آن توسط مطالعات بالینی تایید شده است. خواص مفید برگ چای پس از تخمیر افزایش می یابد.

چای چینی حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، آنتی اکسیدان ها، پلی فنول ها است.

 

این ترکیبات تأثیر پیچیده ای بر بدن دارند: ایمنی را بهبود می بخشند، متابولیسم را عادی می کنند و سطح کلسترول را کاهش می دهند. آنتی اکسیدان ها و بیوفلاونوئیدها بدن را از سموم و سموم پاک می کنند.

کلسیم باعث تقویت استخوان ها، مو و ناخن ها می شود. فسفر، منیزیم، پتاسیم فعالیت مغز را بهبود می بخشد. دم کرده برگ چای برای کاهش وزن علاوه بر رژیم غذایی و ورزش استفاده می شود.

هر چای‌فروشی تخصصی به شما می‌گوید که بیشترین فروش در سال‌های اخیر از پوئر بوده است. این نوع نوشیدنی فوق العاده محبوب و حتی مد شده است.

پئر مترادفی برای انواع نخبه است که تطبیق پذیری آن فقط توسط یک خبره واقعی قدردانی می شود. با یک متخصص تغذیه درباره مضرات و فواید چای پوئر، تاثیر آن بر بدن مردان، زنان و کودکان گفت و گو کرده ایم.

به آن قدیمی ترین چای می گویند. زادگاه پوئر مناطق شرق آسیا است برمه، لائوس، تایلند، چین. از درختان چای یونانی برداشت می شود.

قدیمی ترین نوع شنگ پوئره است. به چای سبز نزدیک تر است. گونه های شنگ پوئر به رنگ بنفش و سفید هستند که گران ترین گونه ها هستند.

تولید شو پوئر تنها نیم قرن پیش آغاز شد و از نظر تجاری به رایج ترین نوع چای تبدیل شده است. از چای شنگ به روش تخمیر تهیه می شود: با آب اسپری می شود و با یک پارچه یا فیلم پوشانده می شود. نتیجه نهایی آن طعم خاکی است.

بسیاری از مردم فکر می کنند که پوئر در خاک دفن شده است، به همین دلیل است که ترکیب خاصی پیدا می کند. با این حال، این یک افسانه است. آب ساختار برگ را از بین می برد و فرآیندهای شیمیایی طبیعی طعم سفت می دهد.