وایتکسی که به جای سفید کردن لباس ها آنها را رنگی می کند.

به همین ترتیب، در مورد سایر مواد سفید کننده، برای دستیابی به نتایج بهینه، مقدار کمی اضافی در ابتدا استفاده می شود که در انتها به عنوان باقیمانده به جلو منتقل می شود.

حساسیت به وایتکس می تواند اثرات نا به سامانی را بر جای گذارد. هنگامی که مواد نساجی قرار است پس از سفید شدن رنگ شود، ضروری است که باقی مانده | عامل سفید کننده باقیمانده به طور موثر حذف می شود، زیرا عامل سفید کننده بر روی جزء رنگی کروموفور ماده رنگزا تأثیر می گذارد.

عدم انجام این کار می تواند منجر به رنگ پذیری ضعیف، تکرارپذیری سایه دسته به دسته و همچنین رنگرزی ناهموار شود. بنابراین، برای خلاص شدن از باقیمانده عامل سفید کننده، یک فرآیند پاکسازی متناوب سفید کننده قبل از رنگرزی ترکیب می شود.

همچنین درمان خانگی استنشاق گاز جوهر نمک و وایتکس در مواقعی که راه تنفسی بسته می شود راه بسیار خوبی می باشد.

همچنین در مورد پراکسید هیدروژن به عنوان کشنده یا خنثی کننده پراکسید و در صورت سفید کردن بر پایه کلر آنتی کلر نامیده می شود.

این به طور خاص در فرآیندهای شامل استفاده از مواد به شکل بسته بندی یا طناب مورد نیاز است، در حالی که در فرآیند پیوسته، به دلیل فرم عرض باز و شستشوی مداوم آب جریان مخالف، به طور کلی تمیز کردن سفید کننده مورد نیاز نیست.

در موقع تشخیص طلا با وایتکس اگر رنگ طلا عوض شود اصل نمی باشد ولی اگر رنگ آن تغییر نکرد اصل است.

حتی در مورد سفید کننده کامل یا فرآیند سفید کامل، که در آن از غلظت بالایی از ماده سفید کننده استفاده می شود، خنثی سازی و تمیز کردن برای جلوگیری از زرد شدن بعدی در شرایط نگهداری طولانی مفید است.

مواد رنگزای مستقیم و راکتیو عموماً به عوامل اکسید کننده حساس هستند و حتی مقدار کمی از پراکسید هیدروژن باقیمانده پس از سفید کردن ممکن است تأثیر منفی بر رنگرزی بعدی داشته باشد که منجر به کاهش عمق شود.

احتمالا برای همه شما این سوال پیش آمده که اگر بوی وایتکس وارد ریه شود چه کنیم. باید سریعا به دکتر مراجعه کرده و تحت نظر پزشک قرار بگیریم.

رنگ‌های Vat و Sulphur نسبتاً پایدار هستند و تحت تأثیر مواد شیمیایی سفیدکننده باقی‌مانده قرار نمی‌گیرند، با این حال، همچنان توصیه می‌شود که عامل اکسید کننده قوی قبل از شروع رنگ‌آمیزی تمیز شود تا از خنثی‌سازی مواد شیمیایی حل‌کننده رنگ که می‌تواند باعث کاهش ناکافی شود، جلوگیری شود. رسوب این دسته از مواد رنگزا.

  • منابع:
    1. BLEACH CLEAN UP
  • تبلیغات: 
    1. در کره شمالی از بخاری گازی با قابلیت هشدار نشتی گاز رونمایی شد
    2. لیمو به طور طبیعی سرشار از ویتامین C است
    3. درمان استفراغ با گرمای بخاری نفتی و بخاری هیزمی دست دوم
    4. با کاشت درخت بادام هندی دیگر به باغ شما حشرات نمی آید