پزشکی با پد الکلی ۱۰۰ تایی بیمارانش را ویزیت می کند

اولین قدم برای جلوگیری از انتشار COVID-19 تمیز کردن سطوح است که به طور فیزیکی ویروس ها و سایر آلاینده ها را از بین می برد. این کار شبیه شستن دست‌ها با آب و صابون است و زمانی که فرآیند ضدعفونی‌کردن دنبال شود بسیار مؤثر است.

دستمال‌های اشباع شده مبتنی بر پد الکلی ۱۰۰ تایی برای تمیز کردن سطوح سخت موثر و کارآمد هستند و باید به عنوان بخش مهمی از هر رژیم موثر بهداشتی محیط کار در نظر گرفته شوند.

مرحله دوم ضدعفونی کردن است. یک عامل ضد عفونی کننده در واقع یک ویروس را می کشد. الکل‌ها دیگر توسط CDC برای ضدعفونی سطوح سخت از SARS-CoV-2 (ویروسی که باعث COVID-19 می‌شود) توصیه نمی‌شود.

باز هم، این محصولات فقط برای استفاده روی سطوح هستند، نه انسان.طبق مطالعات گزارش شده توسط CDC نشان داده شده است که IPA روی ویروس های لیپیدی موثر است.

اثر ضد میکروبی زمانی که زیر غلظت 50 درصد رقیق شود کاهش می یابد. غلظت بهینه محلول‌های 60 تا 90 درصد در آب است، زیرا آب ممکن است پروتئین‌های میکروبی را دناسته کند و با افزایش تبخیر، زمان تماس را افزایش دهد.

الکل ها به عنوان باکتری کش، قارچ کش و ویروس کش موثر هستند. با این حال، آنها را نمی توان برای عقیم سازی در نظر گرفت، زیرا آنها هاگ های باکتری را از بین نمی برند.

سواب‌های الکل BD ضخیم‌تر و نرم‌تر از بسیاری از سواب‌های دیگر هستند و به اطمینان از آماده‌سازی محل مطمئن برای تزریق انسولین ایمن و بهداشتی کمک می‌کنند.

آنها همچنین برای سایر مصارف خانگی مناسب هستند.متیل الکل (متانول) ضعیف ترین اثر ضد باکتریایی الکل ها را دارد و بنابراین به ندرت در مراقبت های بهداشتی استفاده می شود.

به 100 درصد ارگانیسم های گرم مثبت استافیلوکوکوس اورئوس و استرپتوکوک پیوژنز کمی مقاوم تر بودند و در 10 ثانیه با غلظت اتیل الکل 60 تا 95 درصد از بین رفتند.

ایزوپروپیل الکل (ایزوپروپانول) برای E. coli و S. aureus 489 کمی بیشتر از اتیل الکل باکتری کش بود.