پسری لباس رزمی هاپکیدو را در شب عروسی خود پوشید

می تواند موضوع مرگ یا زندگی باشد. ما لباس رزمی هاپکیدو و تجهیزات نظامی را توسعه می‌دهیم که با بالاترین استانداردها مطابق با نیازهای سربازان حرفه‌ای عمل می‌کنند.
سیستم های حمل بار، سیستم های خواب، یونیفرم رژه، تورهای سن استتار، حفاظت بالستیک، حفاظت CBRN، لباس های رزمی، چادر. محدوده کامل نظامی ما طبق تمام استانداردها و مقررات نظامی بین المللی آزمایش و تولید می شود.

ژاکت‌های قرمز همیشه بخش قابل توجهی از سنت مد نظامی بریتانیا بوده‌اند، اما چیزی که باعث می‌شود گاردهای پا واقعاً متمایز شوند (و قد بلند باشند) کلاه‌های پوست خرس خزدار آنهاست.

اگرچه در طول تاریخ توسط سربازان مختلف و برای انجام وظایف تشریفاتی در دوران مدرن استفاده می‌شود، اما شاید بیشتر به عنوان کلاه‌هایی شناخته می‌شوند که توسط گاردهای پا که از سلطنت بریتانیا محافظت می‌کنند، استفاده می‌کنند.

ارتفاع کلاه ها در جلو 11 اینچ و در عقب 16 اینچ است. آنها از پوست خرس های سیاه کانادایی ساخته می شوند، در حالی که افسران کلاه هایی از پوست خرس های قهوه ای ماده کانادایی بر سر می گذارند که خز آن نرم تر است.

طبیعتاً این امر توجه بسیاری از فعالان حقوق حیوانات در دوران مدرن را به خود جلب کرده است، به خصوص که برای ساخت هر کلاه از یک پوسته کامل استفاده می شود.

هر سال بین 50 تا 100 پوست خرس توسط کلاه ساز خریداری می شود.ما کیلا تاکتیکال هستیم که راه حل های منحصر به فرد لباس محافظ را برای مشتریان متخصص در سراسر جهان ارائه می دهیم.

یک شرکت تولید پوشاک بریتانیایی که بیش از سه دهه با بخش‌های نظامی، تاکتیکی، خدمات اضطراری و سایر نیروهای مسلح کار می‌کند. ترکیبی از تاریخ غنی ما در فناوری پیشرفته پوشاک و ساخت و ساز ما را در موقعیتی منحصربفرد قرار می دهد تا راه حل های عالی برای انواع تخصص های دفاعی ارائه دهیم.

ما به رویکردی پیشرفته در طراحی لباس افتخار می‌کنیم و دائماً در تلاش هستیم تا طیف وسیعی از لباس‌های محافظ خود را مطابق با باورهای اصلی و ارزش‌های برندمان بهبود دهیم.