پوشیدن چرم کروکو موجب خنده کاذب در افراد می شود

به لطف دباغی معاصر، اکنون امکان ایجاد چرم از هر پوستی وجود دارد. روندها در صنعت مد، در طول فصول، تولیدکنندگان را به سمت یافتن انواع بیشتری سوق می دهد. در حالی که به طور سنتی، کالاهای چرمی از چرم حیوانات مزرعه مانند پوست گاو، گوسفند، خوک و غیره استفاده می کردند.

با این حال، سایر چرم کروکو عجیب و غریب تر نیز جایگاه برجسته ای در این بخش دارند و این به این دلیل است که آنها ایده خاصی از تجمل را نشان می دهند.

این چرم ها به دلیل کیفیت و دانه بندی بی نظیرشان مورد قدردانی قرار می گیرند. قیمت آنها به دلایل مختلفی توضیح داده می شود. از یک طرف، اینها چرم های سختی برای کار هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

برای رسیدن به یک نتیجه رضایت بخش، ساعت ها آماده سازی طول می کشد. از سوی دیگر، بیشتر این چرم ها از گونه های محافظت شده می آیند، این محافظت باعث ایجاد اثر کمیاب می شود.چرم هدیه ای از طبیعت است.

این یک محصول طبیعی بادوام، انعطاف پذیر، قوی، عایق و تزئینی است. چرم روزانه وجود دارد. احتمالاً هیچ خانواده ای وجود ندارد که حداقل یک محصول چرمی نداشته باشد.

چرم ما را احاطه کرده است چرم خودرو، مبلمان چرمی، کیف های دستی چرمی، چمدان های چرمی، کیف های چرمی، لباس های چرمی (شلوار چرمی، ژاکت چرمی، کت و شلوار موتورسیکلت، دستکش چرمی، کفش چرمی، چرم، چکمه چرمی، کمربند چرمی)، توپ های چرمی، چرم بند، زین چرمی.

چرم اغلب در تماس با پوست پوشیده می شود یا در محیط اطراف یافت می شود. بسیاری از اصطلاحات شناخته شده مربوط به چرم معمولاً به وضوح تعریف نشده اند. چرم صاف، چرم جیر، چرم جیر، چرم ناپا، چرم آنیلین، چرم طبیعی، پوست، خز، چرم خرد شده، چرم بازسازی شده و غیره.