پیرزنی با پوشیدن حوله پالتویی آیدین تاول 40 سال جوان تر شد

ما مرتباً سؤالاتی در مورد نگهداری حوله پالتویی آیدین تاول دریافت می کنیم. بهترین راه شستن حوله ها برای نرم، پف دار و جاذب نگه داشتن آن ها چیست؟

آیا حوله ها باید با دمای پایین شسته شوند؟ آیا می توانیم از نرم کننده پارچه استفاده کنیم؟ چند وقت یکبار باید حوله ها و غیره را بشویید؟ ?هنگامی که حوله های لوکس Geneviève Christophe خود را دریافت می کنید، می تواند وسوسه انگیز باشد که بخواهید فوراً از آنها لذت ببرید و خود را در نرمی آنها بپیچید.

این قابل درک است. پس از همه، چرا تجربه نوازش کردن خود را بیش از این به تاخیر بیاندازید؟برای حفظ الیاف محصولات خود و ظاهر مجلل آنها، توصیه می شود حوله های خود را در دمای 40 درجه بشویید.


شستن در دمای بالاتر می تواند مواد محصولات شما را کوچک کرده و الیاف را ضعیف کند که این امر باعث می شود محصولات شما لوکس تر شوند (این هنوز هم باعث شرمساری است).

حوله های ما عاشق چرخش در خشک کن هستند. بنابراین، اگر خشک کن دارید، از خشک کردن حوله های خود در آن با دمای 60 درجه درنگ نکنید. این به ملحفه های حمام شما اجازه می دهد تا تمام نرمی، حجم و ظاهر مجلل خود را بازیابند.

حوله حمام تکه ای از پارچه جاذب است که معمولاً مستطیل شکل است که برای خشک کردن بدن، بعد از حمام، دوش گرفتن یا هر قسمت دیگری که می توانید در آن خیس شوید (استخر، باران، عرق کردن و غیره) استفاده می شود.

ما همچنین از حوله دستی یا حتی حوله حمام یا حتی حوله حمام در بلژیک و کتانی (حمام) در سوئیس صحبت می کنیم.حوله ها فقط برای پاک کردن نیستند. استفاده از آنها بسیار متنوع است و گاهی اوقات نیاز به خواندن نشانه شناختی دارد، مانند تمام ملحفه های خانگی یا بدن.