چمن مصنوعی اصفهان قابلیت لمس دستان شما را دارد

وقتی خانه دارها قصد دارند برای خانه خود تزئیناتی درست کنند، اکثر آنها تمایل دارند محصولات پلی اتیلن را انتخاب کنند. این نه تنها با رنگ های سبز روشن و بافت های فراوان شگفت انگیز به نظر می رسد، بلکه نسبت به سایرین نرم تر و طبیعی تر است.

همچنین این نوع چمن مصنوعی اصفهان بدون اینکه ظاهری کهنه یا فرسوده به نظر برسد، استفاده و سوء استفاده زیادی را تحمل می کند. علاوه بر این، مراقبت از چمن مصنوعی پلی اتیلن نسبتاً آسان است زیرا فقط باید چنگک زد یا برس زد تا اطمینان حاصل شود که چمن بهترین شکل خود را حفظ می کند.

این نه تنها ارزان ترین انتخاب بلکه کم دوام ترین انواع چمن مصنوعی است. در مقابل کاربرانی که روی آن راه می روند یا بازی می کنند، به خوبی نمی ایستد. اگر محصول چمن مصنوعی بادوام را ترجیح می دهید، پلی پروپیلن انتخاب خوبی نخواهد بود.

علاوه بر این، نمی تواند دمای بالای پلی اتیلن را تحمل کند. بنابراین، اگر می خواهید چمن مصنوعی را در یک منطقه بسیار گرم نصب کنید، ممکن است به چمنی غیرطبیعی منجر شود.

چمن مصنوعی ساخته شده از مواد مختلف جهت استفاده متفاوت خواهد بود. از پلی پروپیلن و پلی اتیلن برای محوطه سازی چمن استفاده می شود که اگر می خواهید یک چمن مصنوعی سرپوشیده داشته باشید یا از آن به عنوان دکوراسیون در خانه خود استفاده کنید، گزینه بسیار خوبی است.

در مقایسه با آنها، پلی اتیلن اکنون اولین انتخاب برای زمین های ورزشی تماسی مانند فوتبال، فوتبال و بیسبال است.

فیبر چمن تک رشته ای بسیار ریز است و چگالی بالایی دارد و درجه شبیه سازی کلی نسبتاً بالا است. ساختار شبیه به چمن طبیعی است.

عمر مفید آن طولانی تر است، مقاومت در برابر سایش قوی تر از الیاف فیبریل شده است، اما قیمت بالاتر است. استفاده از چمن مصنوعی در زمین های فوتبال روز به روز بیشتر می شود و تاثیر ورزش به رسمیت شناخته می شود.