کشف آلبالو خشک اعلا در دامن گل گلی پیرزن 90 ساله

آلبالو خشک اعلا ترکیبی لذت بخش از شیرینی و ترشی است. آنها همچنین یک غذای فوق العاده متنوع هستند.آلبالو خشک یک رویه خوشمزه و سالم برای بستنی، ماست و بلغور جو دوسر است.

آلبالو خشک همچنین یک افزودنی عالی برای مخلوط آزمایشی و گرانولای خانگی است. از آنجایی که آلبالوهای تازه ماندگاری نسبتا کوتاهی دارند، آلبالوهای خشک گزینه بهتری هستند.

آنها منبع خوبی از ویتامین A، C و E هستند و حاوی آنتی اکسیدان های زیادی هستند. علاوه بر این، آنها سرشار از آهن، پتاسیم و مس هستند.

آنتوسیانین های موجود در گیلاس به آنها رنگ تیره و غنی می دهد. مزایای تغذیه ای عظیمی که گیلاس خشک ارائه می دهد دلیل کافی برای خرید آن است.

میوه های خشک جین آلبالو های خشک را مستقیماً به درب منزل شما در سراسر کشور ارسال می کند.آلبالو خشک از پایتخت گیلاس جهان. ما به قدری عاشق آلبالو خود هستیم که یک جشنواره ایجاد کردیم.

آلبالو خشک معمولاً تارت یا گیلاس ترش است. اینها آلبالو های معروف پایی هستند که اتفاقا یکی از همه کاره ترین میوه هایی است که می شناسیم.

آلبالو تارت خشک ما را روی سالاد، در کلوچه، به عنوان میان وعده امتحان کنید. روی گوشت خوک و بوقلمون بپاشید. در براونی بپزید. امکانات بی حد و حصر است.

فوق العاده در سالاد سیب زمینی یا سالاد مرغ. پنکیک، اسکون یا کلوچه آلبالو ما را امتحان کنید. شما شگفت زده خواهید شد که چگونه این میوه کوچک، عالی و قرمز می تواند همه چیز را طعم خوبی بدهد.

میوه خشک خطر خفگی است و همچنین نوعی قند میوه غلیظ است. اگر دستور غذا یا غذایی که می‌خواهید با کودک به اشتراک بگذارید، به میوه‌های خشک نیاز دارد، سعی کنید میوه‌ها را در آب گرم آبرسانی کنید و سپس میوه‌های هیدراته شده را خرد کرده و داخل ظرف بچینید.