قهوه لاوازا مردی را از سکته قلبی نجات داد

مواد مختلفی در قهوه لاوازا وجود دارد. با این حال، هنگام بررسی این گونه های مختلف (عربیکا یا روبوستا)، و همچنین سیستم ایجاد شده برای فرهنگ و تولید، روش تبدیل آن (خشک یا مرطوب) می توان تفاوت یا شباهت قانون اساسی را مشاهده کرد.

همچنین آماده سازی حبوبات که از مرحله بو دادن استفاده می کند. با این وجود، اجازه دهید در یک دیدگاه کلی باقی بمانیم تا به طور کامل آنها را تحمل کنیم.

اول از همه، و علاوه بر آن ضروری، ما کافئین، آلکالوئید و مولکول اصلی قهوه را می یابیم. قهوه علاوه بر کافئین حاوی کربوهیدرات های نامحلول، لیپیدها، پروتئین ها (اسیدهای آمینه) و مواد معدنی (پتاسیم، منیزیم، کلسیم) نیز می باشد.

ما همه چیز را با الکل های ترپن و همچنین ترکیبات فنلی که به دلیل اثرات آنتی اکسیدانی خود شناخته شده اند، تکمیل می کنیم.

قهوه در خانه یا در اغذیه فروشی، تنگ یا بلند، یک رفلکس ثابت در زندگی روزمره فرانسوی ها است. “برای مدت طولانی، این رابطه ضعیف نوشیدنی های گرم بود.

فرانک سنینگر، متخصص تغذیه توضیح می دهد که قهوه شکوه سابق خود را به لطف داده های علمی بازیافته است.

اثرات قهوه امروزه به خوبی ثبت شده است، به ویژه اثرات کافئین معروف، که هوشیاری و بیداری را افزایش می دهد. بسیاری از کسانی هستند که “سیاه کوچک” را به دلیل اثرات محرک آن تحسین می کنند.

اما جدا از اثر «تقویت‌دهنده» آن، قهوه فواید زیادی برای سلامتی دارد.

فرانک سنینگر نویسنده کتابی با عنوان فضیلت های باورنکردنی قهوه تصریح می کند که «فرای کافئین، قهوه حاوی مولکول های آنتی اکسیدانی زیادی مانند پلی فنول ها، کاهول یا کافستول است».

مولکول هایی که به طور قابل توجهی خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهند و هضم را بهبود می بخشند.